Valilik duyurdu: Muallimköy kavşağı trafiğe kapatıldı!

Kocaeli Valiliği, TEM Otoyolu Muallimköy Kavşağı ile Doğu Hereke Kavşağı arasındaki üstyapı çalışmaları nedeniyle, Osmangazi Köprüsü'nden gelip TEM Ankara istikametine bağlanan kolun 31 Temmuz'a kadar araç trafiğine kapatıldığını duyurdu.

Gündem Yayın: 25 Haziran 2026 - Perşembe - Güncelleme: 25.06.2026 00:23:00
Editör -
Okuma Süresi: 34 sn.
6 okunma
Takip EtGoogle News

Kocaeli Valiliği, Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü’nün sorumluluk alanında yürütülen "Gebze Kavşağı - İzmit Kavşağı arası TEM Otoyolu ve Bağlantı Yolları Üstyapı İyileştirmesi ve Büyük Onarım İnşaatı" çalışmaları kapsamında yeni bir trafik düzenlemesine gidildiğini açıkladı.

Yapılan resmi basın duyurusuna göre; TEM Otoyolu Muallimköy Kavşağı ile Doğu Hereke Kavşağı arasındaki üstyapı iyileştirme ve yenileme çalışmaları sebebiyle yol kapatma kararı alındı.

Yol, 22.06.2026 ile 31.07.2026 tarihleri arasında araç trafiğine tamamen kapalı kalacak.

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

ss