Şerifalioğlu, Gebze Ticaret Odası Başkanlığına adaylığını açıkladı

Gebze Ticaret Odası (GTO) Meclis Başkanı Oğuz Şerifalioğlu, kasım ayında yapılması beklenen oda seçimlerinde başkanlığa aday olduğunu açıkladı.

Gündem Yayın: 25 Haziran 2026 - Perşembe - Güncelleme: 25.06.2026 00:19:00
Editör -
Okuma Süresi: 2 dk.
6 okunma
Takip EtGoogle News

 GTO’nun haziran ayı olağan meclis toplantısında adaylığını açıklayan Oğuz Şerifalioğlu, uzun yıllardır odanın çeşitli kademelerinde görev yaptığını belirterek, bu süreçte temel hedeflerinin Gebze Ticaret Odası’nı her alanda daha ileriye taşımak olduğunu söyledi.

Görev süresi boyunca ayrıştıran değil, birleştiren bir anlayışla hareket etmeye gayret ettiğini ifade eden Şerifalioğlu, geçmiş dönem başkanlarına, mevcut yönetime, yönetim kurulu üyelerine ve oda üyelerine teşekkür etti.

HEDEFİMİZ TÜRKİYE'DE ÖRNEK GÖSTERİLEN BİR ODA

Şerifalioğlu, “Geçmişten aldığımız güç ve tecrübeyi geleceğe taşımak amacıyla, önümüzdeki dönemde yapılacak Gebze Ticaret Odası seçimlerinde yönetim kurulu başkanlığına adaylığımı açıklıyorum. Hedefimiz; ihracatı artıran, çevreye duyarlı, Türkiye’ye örnek gösterilen bir Gebze Ticaret Odası’nı hep birlikte inşa etmektir. Bu bir makam yolculuğu değil, ortak akılla geleceği şekillendirme yolculuğudur. Çünkü biz birlikte Gebze’yiz.” dedi.

 TANITIM TOPLANTISI 8 TEMMUZ'DA

Öte yandan Şerifalioğlu, 8 Temmuz Cumartesi günü saat 19.00'da Happy Inn Hotel'de düzenleyeceği aday tanıtım toplantısında projelerini ve yol haritasını kamuoyuyla paylaşacağını duyurdu.

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

ss